Rahsia Yahudi Yang Tidak Kita Ketahui(Siri 1)

on . Posted in Konspirasi Dajjal

Petikan cerita di bawah telah berlangsung di antara sahabat saya dengan jirannya.

Dan perbualan ini berlaku dalam 2 sesi yang telah dihimpunkan menjadi 1 cerita yang panjang. Kerana kurniaan dari tuhan dengan anugerah ingatan yang kuat lah, maka kisah ini diceritakan semula dengan tersusun. Kalau perlu bagi anda untuk mengedarnya ke khalayak ramai, maka cetaklah artikel ini dan bincangkan dengan mana-mana pemimpin yang bersedia berkongsi pendapat. Itu pun kalau mereka mahu meluangkan masanya ataupun akhirnya anda akan menerima ejekan atau sindiran yang memalukan. Namun hakikat cerita yang bakal anda baca ini, benar-benar bakal menyebabkan anda tersentak dari lena yang panjang, samada anda sendiri seorang yang beragama Islam, atau tidak beragama, atau anda sendiri tidak beragama, kepada anda yang beragama Christian, perhatikan apa yang telah pemimpin anda lakukan…

Sahabat saya ini seorang yang beragama Islam & berbangsa Melayu dari Malaysia. Dan jirannya itu seorang Paderi tahap tertinggi tinggal di New York, yang amat rapat hubungannya dengan Paus & mempunyai talian yang rapat pula dengan ( Vatican~ Iluminati ~ Freemason ~ Knight of Templar ).

Sahabat saya ini amat fasih berbahasa Inggeris seperti mana orang Nusantara fasih berbahasa Melayu. Oleh itu tidak menjadi masalah untuk memahami seni bahasa Paderi ini dalam bahasa Inggeris. Lalu disusun terjemahan ini kepada Bahasa Melayu yang mulia dan indah ini. Bahasa kerabat diraja..

Sebelum memulakan bacaan di bawah, pada perenggan-perenggan yang tertentu, silalah skrol balik ke atas dan baca semula ISTILAH ini bagi tujuan pemahaman:

Istilah Yang Wajib Anda Fahami

Vatican

-pusat pemerintahan agama Christian (mazhab Roman Katolik)

-terletak di Rom

Paus

-ketua agama Christian Sedunia,

-jawatan ini sekarang dipegang oleh manusia bernama Pope Benedict

Lucifer

-adalah nama lain bagi Iblis (seperti dalam catatan al-quran)

-beliau adalah makhluk dari kalangan Jin

-dahulunya beliau bernama Azazil

-Azazil menjadi pegawai peringkat tertinggi di alam langit sehingga dapat memimpin malaikat

-keengganan Azazil sujud “tanda hormat” pada jasad manusia bernama Adam menyebabkan dia disumpah

-lalu Azazil ditarik nikmat pegawai terhebat dan menjadi sehina-hina mahluk berakal

-maka, Azazil = Iblis (adalah makhluk yang sama, sedangkan anak-anaknya bernama Syaitan)

-Iblis jumlahnya 1 orang sahaja, sedangkan syaitan berjumlah berbillion2…

Anti Christ

-nama lain bagi Al-Masih dajjal(gelaran oleh orang Islam)

-matanya telah buta sebelah (hari ini terkenal dengan symbol mata 1)

-bayang-bayang kehadirannya ialah (segitiga, mata 1, pyramid, singa)

Jesus

-nama lain bagi Al-Masih Isa(gelaran oleh orang Islam)

-akan diturunkan tak lama lagi (melalui tanda-tanda di Tasik Galilee)

Allah

-adalah tuhan kepada seluruh alam galaksi ini

-jumlahnya hanya 1 dan dialah satu-satunya tuhan yang wajib disembah

-tuhan itu tidak bersifat seperti makhluk (ada diajar dalam Islam)

Adam

-manusia pertama ciptaan Allah

-Hawa adalah nama perempuan pertama dan beliau adalah isteri Adam.

JESUIT PRIEST

- Salah seorang paderi suruhan Paus.

The Last Pope

- Pemimpin Vatican yang terakhir

Pope Roman Peter II

- Dikatakan beliau akan perintah dunia ini dari Middle Earth, di Israel, bukan di Rom.

Cantus

-adalah warisan ‘Knight Templar

Benidictine Order

-salah 1 sistem kehidupan Dajjal yang dicorak oleh Vatican dan ramai mengamalkan secara tak sedar

New World Order

-adalah 1 sistem global sedunia yang hampir semua Negara mempunyainya

Freemasonry

-salah 1 ejen sulit Al-Masih Dajjal di zaman modern, dahulunya mereka ini dikenali sebagai Knight of Templar (ketika Perang Salib)

Zionis

-adalah 1 bangsa puak kiri Yahudi yang mengatur dunia mengikut order mereka termasuklah pemakanan, pakaian, budaya, hiburan, kewangan, dll lagi.

Bishop


-Salah seorang paderi peringkat tertinggi suruhan Paus.

Muhammad

-Nabi~Rasul terakhir yang diturunkan untuk panduan manusia mengenal tuhan dan menjalankan hidup yang baik di alam dunia.

Salehuddin

-Seorang Khalifah Islam yang hebat yang mengamankan seluruh dunia sehingga beratus2 tahun selepas mendapat kemenangan di Perang Salib.

Jacques de Molay

-Orang suruhan Paus yang memiliki keupayaan luar biasa dari jangkauan manusia biasa

Kafir

-Manusia berakal yang tidak beragama Islam, tetapi tahu Islam itu wujud dan benar……..

-Kafir =murtad (sama erti)

-Murtad = keluar dari Islam (selepas tahu Islam itu benar)

Yahudi

- Manusia berbangsa Jews (dalam bahasa Inggeris)

-Yahudi adalah keturunan Nabi Ishak dari ibunya Sarah, iaitu isteri ke-2 Nabi Ibrahim.

-Yahudi yang percaya kepada tuhan yang 1 iaitu Allah dinamakan (ahli kitab)

-Yahudi merupakan bangsa paling zalim di dunia kerana itu banyak Nabi diturunkan kepada mereka supaya berubah

- Yahudi adalah bangsa yang tidak mempunyai tanah sendiri kerana itu bangsa ini merempat beribu2 tahun

-Akhirnya pada hari ini, Yahudi berjaya merampas tanah Palestin, untuk menanti ketibaan Al-Masih Dajjal.

-The Rulling State of The World will establish from Holy Land,Jerusalem, Golden Age of Nabi Sulaiman…!!!

Al-Masih Mahdi

-Pemimpin akhir zaman, dia keturunan Nabi Muhammad.

-Kebetulan, nama beliau ialah Muhammad Bin Abdullah. (mengikut banyak rekod hadis Sahih)

Agama

-Adalah fahaman untuk penyembahan dan mengenal tuhan.

-Hanya Islam sahaja diakui sebagai agama yang diredhoi di sisi Allah.

SESI PENGENALAN:

Iblis adalah keturunan makhluk Jin dan merupakan musuh kepada makhluk manusia semenjak beliau dilaknat oleh Allah, akibat dari kesombongan beliau yang tidak mahu tunduk hormat kepada NabiAdam. Bermula daripada sangkaan buruk Iblis terhadap penciptaan Nabi Adam, sehinggalah akhirnya beliau menaruh dendam terhadap keturunan NabiAdam(iaitu manusia hari ini), dan berjanji untuk menyesatkan seluruh keturunan manusia ini sehinggalah ke hari kiamat.(hari itu akan tiba tak lama lagi melalui tanda-tanda di sekeliling kita)

Inilah musuh-musuh ALLAH yang tak pernah putus asa untuk menyesatkan keturunan manusia terutamanya Umat Islam (kerana penganut agama ini masih di jalan yang benar), dan di antaranya adalah Iblis, Syaitan, Dajjal dan kuncu-kuncunya yakni Yahudi dan Nasrani.

'Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagimu, maka jadikanlah ia musuh(mu),karena sesungguhnya syaitan-syaitan itu hanya mengajak golongannya supaya mereka menjadi penghuni neraka yang menyala-nyala'.

Al-Quran Surah Al-Fathir Ayat 6

Di dalam surah lain pula Allah berfirman yang bermaksud:

"Iblis menjawab:

“Kerena Engkau telah menghukum aku tersesat, aku benar-benar akan menghalang mereka daripada mengikut jalan Engkau yang lurus. Kemudian aku akan mendatangi mereka dari arah hadapan dan dari belakang, dari kanan dan dari kiri mereka. Dan Engkau tidak akan dapati kebanyakan mereka tidak bersyukur.”

Al-Quran Surah Al-Araf Ayat 16-17

'Hai anak Adam ! Janganlah sekali-kali kamu dapat ditipu oleh syaitan, sebagaimana dia telah mengeluarkan kedua ibu-bapa kamu (Adam dan Hawa) dari syurga, ia menanggalkan kedua-duanya pakaiannya untuk memperlihatkan kedua-dua auratnya. Sesungguhnya dia(Iblis) dan pengikut-pengikutnya(Syaitan) melihat kamu dari suatu tempat yang kamu tidak boleh melihat mereka. Sesungguhnya Kami telah menjadikan syaitan-syaitan itu pemimpin-pemimpin bagi orang-orang yang tidak beriman.'

Al-Quran Surah Al Araf Ayat 27

Dialog Temubual (Bahagian 1/3):

Pernahkah anda mendengar tentang The Last Pope ? Pernahkah anda mendengar tentang Pope Roman Peter II ? Pernahkah anda mendengar tentang Cantus ? Pernahkah anda mendengar tentang Benidictine Order ? Di sini saya ingin berkongsi cerita & diharap dengan perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membuka mata kita tentang apa yang sebenarnya sedang terjadi, pada masa sekarang & akan terjadi tak lama sahaja lagi…

Majlis Konvokesyen Paderi

"2 minggu lepas semasa saya di New York, USA, terjadi 1 peristiwa yang telah mem-brainwash-kan saya, cerita nyer macam ni….." Semasa saya dan pak cik bersiar2 di kota selepas singgah di sebuah kedai, pak cik telah tercicir barang yang dia beli, saya pulak tunggu dia dekat kereta dan terasa nak berak pulak… tak tahan giler, nak cari tandas tanya orang ada dekat situ, balon je la kan... gereja pun gereja la tumpang buang hajat jer… rupanyer gereja tu ada buat satu ceremony, ada orang pakai jubah dan topi segitiga, tengok air muka macam yahudi laknat jer…lantak ar… Bila sampai rumah pak cik aku, orang yang pakai jubah setan tu jadi jiran pulak… selang 2 rumah jer… 2 minggu aku dah spy dan tegur org ni… takda apa2 pun hidup macam orang biasa jer… sampai la 1 topik perbualan tu…

Aku: saya ada nmpk pak cik kat gereja tu, tak nampak macam sembahyang, macam majlis konvo pulak..ada aper ?

Bishop: oh! yang tu…memang mjlis konvo utk paderi baru..dorang yg jubah putih tu JESUIT PRIEST

Aku: sapa tu bunyi macam best jer ? good looking…macam educated jer… ( jiran aku senyum sampai ke pipi, cam nk ketawa tapi x ketawa pun)

Bishop: hmmm…orang islam, 1000 orang ulama Islam baru bersamaan dengan 1 orang JESUIT PRIEST.

Aku: pasal apa pulak?

Bishop: orang yg pandai, hebat yg ada name nyer di depan mereka professor,doktor dll tu.. dengan kata2 yg hebat penuh ilmu dan fakta dan teori yg hebat2 tu ADALAH PERBUALAN HARIAN KAMI 700 TAHUN DAHULU… kemudian kami membuatkan bagaimana mahu hasilkan orang yang seperti professor,doktor dan mereka semua tu… Kebijaksanaan mereka tidak akan lari dari tujuan ilmu itu kami hasilkan… seluas mana pun ia berkembang ia sebenarnya di bawah tujuan kami, cuma mata mereka melihat ia berubah-rubah… ( bishop roman katolik tu sebenarnya seorang jiran saya yang memang ada link organisasi dengan Gereja Vatican dekat Rom.)

Mungkin ada pembaca yang masih belum mengetahui apakah itu Jesuit. Jesuit adalah 1 aliran keagamaan di dalam Gereja Roman Katolik ataupun disebut Gereja Rom... Aliran ni pada zahirnya menjalankan misi keagamaan atas nama Jesus dan Kristian, tapi sebenarnya mempunyai agenda tertentu yang amat jahat lagi licik, lebih2 lagi Jesuit adalah antara pembantu yang paling penting dan besar peranannya kepada Lucifer = Iblis dan rakan kongsinya Al-Masih Dajjal. Ini kerana Jesuit adalah antara elemen penting dalam membangunkan plan besar New World Order yang termasuk di dalamnya Freemasonry dan Zionis Antarabangsa.

Aku: tapi kan…bukan ke universiti dan gereja tu berasingan,tak campur organisasi ?… lg pun macammana pulak paderi2 ni bleh transfer ilmu.. takda nampak pun paderi jadi lecturer dekat mana2 universiti dekat dunia ni… dekat kampung sy malaysia lg la xde…paderi kt malaysia kejanyer sembahyang jer kan…?

Bishop: masa pra-kemerdekaan wilayah2 jajahan eropah seperti kamu…. pemimpin2 kamu yg memperjuangkan kemerdekaan tu telah BELAJAR DENGAN ORG YG KAMI AJARKAN…. cuba kamu perhatikan cendekiawan,ahli falsafah, ilmuan yg NAMA MEREKA TERPAHAT DI DINDING2 SEKOLAH TU… apa yang guru2 kamu katakan pada waktu tu?

Aku: apa ek…..yang saya ingat la… dorang tu semua orang yg geliga kepala otak tak ingat dunia, dorang tu pengasas ilmu dan dorang tu jadi macam tu sebab wujud perasaan ingin tahu yg sangat mendalam dlm jiwa.

Bishop: saya pasti apa yg awk cakap itu mesti tercetak di buku2 teks sekolah

Aku: betul….mana pakcik tau ni? (peh…dia wt lg kn… ketawa tp cm x ketawa)

Bishop: pejuang kemerdekaan lah yang bawa nama mereka supaya di kenalkan kepada kanak2 lg, supaya mereka mengagumi ANAK MURID KAMI

Aku: kenapa gereja nak mereka respect dengan cendekiawan2 barat?… macam pak cik kan ahli gereja, kenapa tak bubuh nama pak cik jer kn senang..pak cik jugak yang glamour nti…

Bishop: kami tidak mahu mereka tahu ilmu2 yang diajar dari sekolah hingga universiti tu adalah ilmu kami.. Kami reka keadaan yg menampakkan ilmu itu muncul secara spontan, kami mahu mereka rasa ilmu itu seolah-olah bukan datang dari kebijaksanaan agama.

Aku: ish…betul jugak, masa saya sekolah dulu pun saya rasa seperti semua orang mampu kalau ada sifat ingin tahu..cikgu skolah yang ajar.

Bishop: sifat ingin tahu itu sebenarnya tidak wujud dalam diri cendekiawan barat… KAMI YG RANCANG SUPAYA ANDA BERFIKIR SEPERTI ITU.. Masa kan manusia sedunia yang pelbagai kaum dan agama mahu belajar ilmu di universiti jika mereka tahu ia adalah perancangan gereja ?

Aku: bunyinya macam gereja ada kaitan dengan zaman penjajahan ke atas seluruh dunia macam british,belanda,spanyol,prancis dll…betul ke?

Bishop: BETUL…. (maaf..aku terpaksa rahsiakan nama bishop ni,sebab aku dah janji takkan bagitahu sapa2 kalau dia sudi cerita pada aku..utk keselamatan aku jugak….) korang buleh ke tolong aku terjemah apa kata2 jiran aku tur..? Sebenarnya apa yang dicakapkan oleh Bishop itu adalah Protocol Of Zion No. 4 dan Protocol Of Zion No. 9

Protocol Of Zion No. 4 It is for this reason that we must undermine faith, eradicate from the minds of the Gentiles the very principles of God and Soul, and replace these conceptions by mathematical calculations and material desires.

Protocol Of Zion No. 9 We have fooled, bemused and corrupted the youth of the 'Gentiles' by rearing them in principles and theories whick are known to us to be false although it is that it is that they have been inculcated.

Aku: pak cik dr tadi asyk cakap “kami yg rancang….kami yg rancang” Haa….skang ni pak cik cakap la yang semua universiti kat dunia ni gereja yang Punyer… apa bukti…stakat cakap semua orang boleh… (sepatutnya jiran aku ni paling tak pun ada sikit rasa tercabar…tapi raut muka dia sikit pun takda rasa tergugat,malah pandang aku dgn perasaan kesian…bengang btul aku)

Bishop: ada pada satu hari tu di sebuah dewan, ada ramai orang, dari pemimpin, orang Kenamaan hinggalah ibu bapa, keluarga dan kawan2 datang untuk ucapkan Tahniah, berkongsi kegembiraan,kesyukuran kerana nendapat Segulung ijazah…mereka bergambar bersama, memegang ijazah dan Bunga di dada sambil melontar topi di awan dgn teriakan puas…

Aku: jadinya kenapa?

Bishop: jubah yg mereka pakai tu adalah pakaian kami.. Seluruh dunia telah mengenakan jubah kami dengan perasaan mereka begitu syahdu penuh bangga… Mereka telah jadi waris kami tanpa kami perlu wujud di depan mereka… Malah mereka berebut2 melayakkan diri ke majlis itu. (jauh di benak aku mmg mengakui kte ni mmg kene bodoh2 je dngn yahudi nie…jubah tu mmg sme,Cuma modified ckt jer)

Aku: ah….kalau saya graduate nanti saya tanak pakai pun jubah tu.. ( tapi kalau tak pakai jubah tu pun tetap sama jer…tak ubah apa pun,belajar jugak ilmu)

Bishop: kalau mampu, silakan…. Setiap 1 org menentang jubah ni, akan ada 1000 lagi yg akn menyarung jubah ni, …..MEREKA YG MENGIDAMKAN MAJLIS INILAH YG AKN MEMPERTAHANKANNYA SENDIRI…. kami tak perlu Buat apa pun..

Aku: gereja jugak yang rugi…org islam semakin banyak yg pandai dan boleh Bersaing….

Bishop: sudah lama kami menanti org islam berkata seperti itu… Bukanyer mudah…………beratus tahun kami usahakan……. semakin ramai org islam memakai jubah kami, semakin banyaklah terlucutnya jubah Nabi Muhammad.

Aku: pak cik silap ni…..makin banyak institusi pengajian islam kat dunia ni,dekat kampung saya malaysia lagi la banyak…

Bishop: awak tertinggal suatu ayat…. DAN ISLAM YANG UMATNYA SEMAKIN HANCUR.. dan saya Juga terlupa nak bertanya kepada awak sesuatu…

Aku: apa dia?

Bishop: sekiranya ilmu yang kami lepaskan dari diri kami itu suatu kebaikan, mengapa tidak kami ajarkan kepada kaum kami sahaja, dan membiarkan kamu mentadbir wilayah sendiri mengikut kesukaan kamu selepas diberikan kemerdekaan ? ( pergh!!..terkedu siot aku…tarik nafas pnjg2..killer punyer soalan…aku diam seribu bhsa… )

Bishop: tak perlu jawab….lidah kamu dan huruf-hurufnya tidak layak sebagai jawabnya. ( jiran aku ni bleh tepuk bahu dan gosok2 bahu aku…suruh aku tenang pulak ) klu korg nak tahu..bishop ni hidupnya sangat sederhana, macam orang kampung… tapi pegang banyak rahsia …. berbeza dengan freemason dan illuminati yg hidup berkuasa dan mewah.. adakah penampilan berkuasa dan mewah ni sebagai cover line supaya org takan sangka Paderi Jesuit ni sebenarya boss ? and the bishop as the big boss ?… tak berani aku nak tanya, ngelak kena bunuh jer… tolong aku explain kata2 dia yang selalu berkias2 tu ye..

 

Jesus Priest

 

JUBAH GRADUASI

Pernahkah kita terfikir tentang semua ini? Atau kita hanya mengikut sahaja yang dilakukan oleh orang lain tanpa sedikit pun menyedarinya. Nabi Muhammad pernah bersabda: “Man tasyabbaha bi qaumin fahua minhum”. Bermaksud : “Barangsiapa yang menyerupai sesuatu kaum, maka seseorang itu terdiri dari kalangan mereka (iaitu kaum berkenaan).

Bishop: saya sangat gembira dengan cara org islam memahami AL-QURAN. mereka membaca dengan suara yg merdu, kemudian MENDAPAT PINGAT… kami tidak memberi pingat kepada pembaca Injil (bible hari ini is totally salah).

Aku: betul ke paderi2 Jesuit, Bishop pernah baca AL-QURAN dan mereka mnghafalnya? Saya pernah dengar yang gereja mengkajinya….. tapi sama ke macam orang islam mengkaji ?… tak mungkin sama…betul tak? (jiran hanya senyum dan menganggukkan kepala sahaja n termenung jauh…)

Bishop: pertama kali kami berkenalan dgn Al-Quran selepas Nabi Muhammad diambil tuhannya, dan kami membaca dgn telinga, selepas Salahudin mati, kami membaca dengan mata,lidah,hidung,tangan,kaki dan kulit…. kami buka halaman pertama, kami baca kemudian kami datang kepada dunia dan hasilkannya.. kemudian kami buka halaman kedua, kami baca.. kemudian kami berkata “oh…macam ni rupanya kehidupan manusia diciptakan tuhan…… kita perlu lakukan sesuatu”.. kami datang kepada dunia dan hasilkanya.. kemudian kami buka halaman ketiga, kami baca… kemudian kami berkata “ alamak…tuhan buat begini pulak!!… kita tak boleh biarkan, kita mesti buat sesuatu” kami datang kepada dunia dan hasilkanya.. dan begitulah sehingga halaman terakhir….. dan siapakah kamu org islam pada hari ini? kamu melihat dunia yg kami hasilkan tadi , kemudian kamu datang kepada al-quran, kemudian kamu berkata “ apa ayat yg aku nak guna dan tampal bila aku berhujah di depan orang nanti?…ayat ni boleh la” kamu datang kepada dunia kemudian berkata “lihat dunia telah berlaku seperti ini….seperti itu,cuba rujuk ayat ini,,,,ayat itu…hadis ini…..hadis itu…..” kemudian kamu dgn bangga berkata “ inilah janji tuhan yang ayat al-quran dijamin tidak akan berubah” padahal kami sengaja membiarkan tulisan tulisan pada kertas itu kekal, kemudian kami berpura-pura hendak mengubah tulisan dan berpura-pura gagal supaya kamu berkata “inilah janji tuhan yang ayat al-quran dijamin tidak akan berubah” sungguh bijaksana orang islam…. janji tuhan disangkanya tulisan-tulisan…. Membuatkan raja mereka berkuasa ke atas agama dan adat sahaja telah menyebabkan rakyatnya berharap pada dakwat dan pena… dan hari ini mereka berlaga, dakwat siapa lagi pekat…..pena siapa lagi berkilat teramat besarlah jasa zaman penjajahan kepada tuannya..yang teramat mulia Paus…

Aku: sedap je pak cik cakap…..kalau org2 pak cik x ubah tulisan pun, org2 kami al-hafiz n al-hafizah sememangya dah hafal penuhya AL-QURAN dan terjemahanya….. yg ni pun bukan janji TUHAN ke?

Bishop: hafalan mereka hanyalah tulisan2….. apabila kamu bertanya tentang AL-QURAN kepada mereka….. Ingatan mereka akan kembali menjadi tulisan semula…. (jiran hampir ketawa,tp cpt2 dia tutup mulut dgn tangannya,dengusan hidungnya n matanya berlinang hampir gugurkan air mata…seperti merasakan kebodohan umat islam btul2 menggelikan hatinya….dan aku rase malu gila bila tengok reaksi dia cm ni….)

Bishop: maafkn saya….tapi kalau kamu mahu lihat kebenaranya…pergilah uji mereka

Aku: tadi pak cik cakap membaca AL-QURAN selepas Salahudin mati (wafat)… gaya pak cik cakap “BERKENALAN DGN AL-QURAN selepas Nabi MUHAMAD DI AMBIL TUHANNYA” tu… seolah2 org pak cik sangat hampir dengan peristiwa itu.. tak faham la saya…

Bishop: sangat2 lah sukar untuk mengetahui rahsia AL-QURAN tanpa Nabi MUHAMAD, kami sempat belajar dengan memerhatikan sahabat-sahabatnya sahaja, mereka begitu sibuk menawan dunia… hampir suku bumi di bawah keamanan Islam. waktu itu, kami masih di padang pasir, tapi hampir tiada tanah lagi untuk kami berdiri, kerana terlalu sibuk melebarkan empayar, mereka telah cuai… kami membawa diri sehelai sepinggang meninggalkan tanah yang kami cintai lalu kami menemui suatu bumi yang tidak pernah kami bayangkan sebelum ini, bumi yang subur dengan tumbuhan, sungai yg mengalir deras dan sangat sejuk dan ada benda putih turun dari langit (salji). kami menemui suatu kaum yg sama kulit dan wajahnya seakan kami, dan kami spt pernah lihat dulu, tapi kami lupa…. dan alangkah terkejutnya kami kaum itu menyembah Nabi Isa !!!….. ya.. Nabi Isa yg kami bunuh dahulu !!!

Aku: dah tu apa kena mengena dengan Salahudin pulak?

Bishop: kami telah berkeluarga di sana, dan kami telah kembali duduk di gereja….. tetapi di antara kami..telah melakukan kesilapan besar… kami tidak tahu bagaimana Pahlawan Mulia Islam mendapat tahu Jacques de Molay sebenarya tidak menyembah Nabi Isa .. kalau begini Salahuddin tidak akan benarkan setitis pun air mani kami tumpah ke atas bumi… habislah tamat riwayat kami semua !.. kami bermati-matian ke atas Salahuddin ….

Aku: la..macam tu ker, abis tu yang baca AL-QURAN dengan mata,lidah,hidung,tangan,kaki dan kulit tu apa bendanya pulak…..? (jiran hanya angukkan kepala dan tersenyum puas..spt ada satu kejayaan besar)

Bishop: ya….ya…. penyembah Nabi Isa telah kami tawan, Salahuddin telah kami tewaskan…. dan sekarang ni kami perlu uruskan Al-Quran pula.. kami telah melaksanakan Al-Quran 1 per 1 mengikut giliran ianya diberi kepada Nabi Muhamad… dari 1 ayat kepada 1 ayat, dari 1 surah kepada 1 surah sehinggalah wahyu terakhir kepada Nabi Muhamad hampir 500 tahun kami berusaha untuk sampai kepada wahyu kedua terakhir… ia telah dilaksanakan dan yang teramat sukar mengerah kudrat kami seadanya adalah wahyu terakhir….

Aku: kenapa boleh ada yang pertama lah,yang kedua terakhir lah..pastu yang terakhir…pasal apa org pak cik tidak buat semua sekali…. Bishop ; kejayaan semua wahyu bergantung kepada keberhasilan wahyu terakhir… jika wahyu terakhir gagal, maka lahirlah seorang lagi Muhammad (maksudnya…andai Muhammad gagal…seorang lagi nabi akan lahir )

Aku: apakah wahyu terakhir itu sampai orang2 pak cik rasa perkara ini seolah2 menentukan Hidup atau mati gereja ? (saya tak fikir jiran akan sanggup mengucap ayat2 suci AL-QURAN dengan lidah sendiri, ia bertentangan dengan status dirinya….tapi jangkaan saya meleset,saya amat terkejut)

Bishop: mengucapkan isi kandungan Al-Quran

Hai orang-orang yang beriman, bertaqwalah kepada Allah dan tinggalkan sisa riba (yang belum dipungut) jika kamu orang-orang yang beriman. Maka jika kamu tidak mengerjakan (meninggalkan sisa riba) maka ketahuilah bahwa Allah dan Rasulnya akan memerangimu. Dan jika kamu bertaubat (dari pengambilan riba), maka bagimu pokok hartamu; kamu tidak menganiaya dan tidak (pula) dianiaya. Dan jika (orang berhutang itu) dalam kesukaran, maka berilah tangguh sampai dia berkelapangan. Dan menyedekahkan (sebagian atau semua utang) itu, lebih baik bagimu, jika kamu mengetahui. Dan peliharalah dirimu dari (azab yang terjadi pada) hari yang pada waktu itu kamu semua dikembalikan kepada Allah. Kemudian masing-masing diri diberi balasan yang sempurna terhadap apa yang telah dikerjakannya, sedang mereka sedikitpun tidak dianiaya. Al-Quran Surah Al-Baqarah: Ayat 278 ~ 281

Bishop: melaksanakan wahyu terakhir akan menyebabkan gereja kelihatan sangat berkuasa… sangat bahaya jika disedari orang…. kami telah melahirkan 1 kaum di dalam genggaman kami… mesyuarat itu dihadiri beribu- ribu org anak murid kami ketika itu Paus telah memutuskan untuk menyerahkan amanah yg teramat besar ini, agar kami boleh tidur sehinggalah Muhammad kembali semula. (iaitu Al-Masih Imam Mahdi) di antara anak murid kami telah menyahut “serahkan saja hal itu kepada saya, dan saya tidak peduli bagaimana ia akan dilaksanakan”… kami telah turunkan kesemua ilmu Al-Quran kepada mereka semua.

Aku: sapa orang yang berani menyahut amanah tu? ..ni mesti bukan calang2 punyer orang…

Bishop: ya…dia telah dididik dgn sempurna, dia bernama…… MAYER ROTHSCHILD… Kami menyerahkan Ayat Al-Quran pada Surah Al-Baqarah : (ayat 278-281) kpdnya untuk dilaksanakan… Hai orang-orang yang beriman, bertaqwalah kepada Allah dan tinggalkan sisa riba (yang belum dipungut) jika kamu orang-orang yang beriman. Maka jika kamu tidak mengerjakan (meninggalkan sisa riba) maka ketahuilah bahwa Allah dan Rasulnya akan memerangimu. Dan jika kamu bertaubat (dari pengambilan riba), maka bagimu pokok hartamu; kamu tidak menganiaya dan tidak (pula) dianiaya. Dan jika (orang berhutang itu) dalam kesukaran, maka berilah tangguh sampai dia berkelapangan. Dan menyedekahkan (sebagian atau semua utang) itu, lebih baik bagimu, jika kamu mengetahui. Dan peliharalah dirimu dari (azab yang terjadi pada) hari yang pada waktu itu kamu semua dikembalikan kepada Allah. Kemudian masing-masing diri diberi balasan yang sempurna terhadap apa yang telah dikerjakannya, sedang mereka sedikitpun tidak dianiaya. Al-Quran Surah Al-Baqarah: Ayat 278 ~ 281

Aku: Apa status dia,apa lebihnya dia dari anak murid yg lain..

Bishop: bersamanya kami mengarahkan Jesuit memberi pedoman….. kami gelarkan dia “the guardian of the vatican treasury”… sudah hampir 300 tahun, sedikit tahun lagi untuk merasa keberhasilannya.

Aku: saya nak tanya la…tapi soalan ni akan membuatkan pak cik nampk seperti orang bodoh…

Bishop: tanyalah…sebab dari awal kita berbual, Islam telah kelihatan bodoh..

Aku: kenapa PAK CIK begitu MUDAH MENCERITAKAN kepada saya, Kalau Paus tahu macamana, kalau saya cerita pada 1 dunia macamana…. PAK CIK YG SUSAH NANTI….

Bishop: saya tak perlu tipu awk… Umat Islam dah tidak mampu buat apa2 pun… lainlah kalau awk sahabat-sahabat Nabi Muhammad, sekarang jugak kami bunuh… ( pergh…ngeri kata2 dia ni…dgr dia sebut nama Rothschid jer,aku dh gigil, ngn spe la aku tgh ckp ni…korang nilai kn sndiri la kata2 dia) Jika dilihat dari perbualan di atas, mereka telah memilih Rotschild untuk melaksanakan Surah Al-Baqarah 278-281 untuk dilaksanakan.

Hai orang-orang yang beriman, bertaqwalah kepada Allah dan tinggalkan sisa riba (yang belum dipungut) jika kamu orang-orang yang beriman. Maka jika kamu tidak mengerjakan (meninggalkan sisa riba) maka ketahuilah bahwa Allah dan Rasulnya akan memerangimu. Dan jika kamu bertaubat (dari pengambilan riba), maka bagimu pokok hartamu; kamu tidak menganiaya dan tidak (pula) dianiaya. Dan jika (orang berhutang itu) dalam kesukaran, maka berilah tangguh sampai dia berkelapangan. Dan menyedekahkan (sebagian atau semua utang) itu, lebih baik bagimu, jika kamu mengetahui. Dan peliharalah dirimu dari (azab yang terjadi pada) hari yang pada waktu itu kamu semua dikembalikan kepada Allah. Kemudian masing-masing diri diberi balasan yang sempurna terhadap apa yang telah dikerjakannya, sedang mereka sedikitpun tidak dianiaya. Al-Quran Surah Al-Baqarah: Ayat 278 ~ 281

Jika kita lihat peranan Mayor Rotchild bertepatan dengan ayat di atas yang menerangkan supaya meninggalkan riba. Sebenarnya ekonomi dunia dikawal oleh 2 keluarga Yahudi iaitu Rotschild dan Rockefeller. Mereka telah menubuhkan The Federal Reserve untuk mengawal ekonomi Amerika Syarikat dan seterusnya ekonomi dunia. Kita tidak terlepas dari riba mata wang! Inilah rancangan maha jahat mereka tanpa kita sedari. Inilah konsep Lending Money On Interest ! “..Dan sesiapa yang mengulangi lagi (perbuatan mengambil riba itu) maka mereka itulah ahli neraka, mereka KEKAL di dalamnya…” Al-Quran Surah Al-Baqarah: Ayat 275

Bendera Vatican

BENDERA VATICAN = KUNCI DUNIA UMAT ISLAM di suatu sudut dinding rumah jiran ada sebuah bendera yang menarik perhatian aku.. kalau mengikut firasat aku berdasarkan status jiran.. sudah pastiya simbol salib atau patung jesus yang menghiasi bendera…. tapi bendera tu ada topi Paus dan 2 kunci bersilang…

Comments (8)

800 characters remaining

Cancel or

  • mohamad shah rahman
    ini memang xpatut...... kita sebagai yang beragama islam patut pertahankan kesucian agama kita......
  • Ratna
    assalamu'alaikum sya kurang mngrti tntg prckapan.y
    apa bsa diubh kedalam bhsa indonesia sahaja ?? sbb sy bkn org melayu
  • Gusti
    Saya percaya Iblis tu tak berani memusuhi Allah, dia tahu dan kenal Allah lebih dpd kita manusia. Cuma dia hasad dengki dengan manusia dan keterununannya dan ingin menjerumus semua manusia ke dlm api neraka kecuali yang IKHLAS dengan Allah. Jadi di sini IKHLAS dgn ALLAH adalah kunci segalanya jika berhadapan dengan iblis, syaitan dan anak cucunya. Apajua yang kita lakukan untuk Allah dan tidak untuk yang lain.
  • HANA
    Good Information. Finally baru paham kaitan freemansory, Orang yahudi, The knight templer and kristian. Apa yg saudari/saudara ceritakann bagi saya memang ada kebenarannya, sangat benar kot. Persamaan antara yang diceritakan and yang ade kat BUKU TEKS SEJARAH SANGAT SAMA! (maksudnya yang dijawab tu)

    Ibnu Mas'ud: Moga ianya bermanfaat pada manusia.
  • man
    bertapa bodohnya yahudi sehingga merampas tanah palestin.kita mesti bunuh pemimpin yahudi dan bom orang orang yahudi
  • lynn
    Bagi tahu dia....kalo dia bunuh seluruh umat islam kat dunia nie pun....dia takkan boleh gugat kedudukan Allah walau seinci pun. Jadi kenaper mesti menjadi manusia bodoh yang menghumban diri sendiri kekal sebagai penghuni neraka buat selama-lamanya. Cakaplah pada diri bishop tak sedar diri tuh.....apa yang dia dapat dengan menolong dajjal dan sekutu-kutunye ofcourselah setan. At the end sekutu-kutu nielah yang akan menarik dia ke neraka.
  • lynn
    Memang dia leh kalahkan umat islam dan berusaha merosakkan umat islam (itupun kalo Allah izinkan)...cuma nak tahu satu hal. Memusuhi kami umat islam itu....bolehlah diterima kami nie manusia biase jer...x lari dari kesilapan. Tapi apsal mahu bermusuh dengan Tuhan sekelian alam. Cuba nak merosakkan agama Allah hanya kerana semata-mata diri sendiri tak nak menyembah Tuhan. Tanyekan soalan ini bagi pihak saya pada bishop tuh....kenapa memilih untuk memusuhi Tuhan yang menjadikan dirinya.
  • LYNN
    Patutnye hang tanye dia...... Kalo dia memang tahu Allah s.w.t tuh wujud...dan dia percaya segala ajaran Islam tuh benar....aper faedahnye dia bermusuh dan cuba mencabar ...Tuhan sekelian alam. Asal tak sujud menyembah Tuhan yang benar2 menjadikan diri dia dan segala sesuatu isi didalamnye. Tanye pada dia lagi...Kenapa mahu menjadi manusia yang tak tahu berterima kasih kepada Tuhan yang menjadikan dirinya?

шаблоны joomla 2.5